PayU a Google Pay společně pomáhají zvýšit konverze v e-shopech
Barbora Tyllová, country manager PayU for Czech Republic, Slovakia and Hungary

Jednou z nejméně příjemných situací, která na e-shopech nastává, je odchod zákazníka, který už si vybral zboží, ale nakonec ho nekoupil. Nákup přitom nedokončí desítky procent zákazníků. Jedním z nejčastějších důvodů je také platba.

Naším cílem v PayU je tento krok zákazníkovi maximálně usnadnit. Online obchodníci spolupracující s PayU v Evropě, včetně českého a slovenského trhu, mají nyní k dispozici nový způsob platby na svých webových stránkách i v mobilních aplikacích. Pomocí služby Google Pay mohou platit na všech zařízeních (smartphonech a počítačích) bez ohledu na operační systém, prohlížeč nebo svou banku.

Jak konkrétně tato platební metoda funguje, se můžete podívat na videu: https://youtu.be/rP_UAPcIG4I

Díky rozšířené integraci Google Pay v PayU získají výhody obchodníci i zákazníci. Tou hlavní je rychlejší platba zákazníka na e-shopu bez nutnosti přesměrování na stránku platební brány vedoucí k vyššímu konverznímu poměru pro nákup. Obchodníci mají také možnost využít další data o zákazníkovi, jako jsou například kontaktní informace nebo doručovací adresy.

Google Pay je možné integrovat velmi jednoduše, na návod se můžete podívat na videu: https://youtu.be/pZyGYUMZAeg

S případnými dotazy obchodníkům rádi pomůžeme a věříme, že PayU integrace Google Pay jim výrazně a brzy zvýší konverzní poměr. Vývojáři, kteří se o Google Pay chtějí dozvědět více, se mohou na stránce o Google Pay API zaregistrovat na launchathon, kde se během celodenní akce naučí vše o Google API pro rozšířenou integraci s Google Pay.